سخنان ناب و تاثیر گذار از برایان تریسی

اگر میخواهید زندگی تان را متحول کنید و تغییر دهید، این نیز باید تبدیل به مهم ترین هدف تان باشد؛
هرکاری بخواهید انجام دهید و به هر نتیجه مهمی که بخواهید در زندگی برسید باید تمرکز کامل بر روی آن داشته باشید و وقت و انرژی تان را صرف کارهایی که شما را از هدف تان دورتر میکنند، نکنید.

دلایلی که شما از رسیدن به هدفتان بازمی‌دارند، عوامل درونی در وجود شما هستند. این عوامل همان کمبود مهارت‌ها، کیفیت و میزان دانش و اطلاعت است. تنها 20 درصد از عواملی که جلوی پیشرفت شما را گرفته، بیرونی هستند. بنابراین همیشه از خودتان شروع کنید.

نه از چیزی شکایت کنید و نه به کسی توضیح دهید.
و هرگز برای دفاع از خود بهانه نتراشید

اگر در هر موقعیتی و در درون هر آدمی به دنبال خوبی‌ها بگردید،
همیشه میتوانید آن را پیدا کنید.

افراد موفق همیشه به دنبال فرصت هایی برای کمک به دیگران هستند. افراد ناموفق آنهایی هستند که همیشه می پرسند «چه سودی برای من دارد؟»

من کشف کرده ام که شانس قابل پیش بینی است. اگر شانس بیشتری میخواهید، باید شانس بیشتری امتحان کنید. فعال باشید و بیشتر در نظر دیگران باشید.

مهم نیست از کجا آمده اید، تنها چیزی که مهم است، مقصدتان است.

شما در وجودتان توانایی لازم برای غلبه کردن بر تمام مشکلاتی که زندگی پیش پای شما قرار داده را دارید.

هرآنچه را که با احساس قوی باور داشته باشید تبدیل به واقعیت تان میشود.

کلید موفقیت این است که ذهن آگاه مان را بر روی کاری که نسبت به آن اشتیاق داریم و نه کارهایی که می ترسیم متمرکز کنیم.

افراد با اهدافِ شفاف و مکتوب دستآوردهای بیشتری در زمان کمتر نسبت به افرادی که اهداف شان را فقط تصور میکنند، دارند.

هرچقدر اعتبار بیشتری خرج کنید، اعتبار بیشتری بدست می آورید. هرچقدر بیشتر به دیگران کمک کنید، دیگران بیشتر به کمک شما می آیند.

هـر دقیقـه ای کـه بـرای برنامـه ریـزی وقـت میگذاریـد، ۱۰ دقیقـه در اجـرا صرفه جویــی میکنیــد. ایــن کار باعــث میشــود ۱۰۰۰ درصــد بازگشــت انــرژی داشـته باشـید.

«اگر فرزندانتان را طوری تربیت کنید که احساس کنند می‌توانند هر هدف یا وظیفه‌ای را که تصمیم می‌گیرند به انجام برسانند، به‌عنوان والدین موفق شده‌اید و بیشترین نعمت را به فرزندانتان داده‌اید».
برایان تریسی

افراد موفق به سادگی افرادی با عادت های موفق هستند.

ارتباطات یک مهارتی است که میتوانید یادبگیرید. چیزی مثل دوچرخه سواری یا تایپ کردن. اگر عزم تان را جزم کردید تا در این مهارت موفق شوید، میتوانید خیلی سریع کیفیت تمام بخش های زندگی تان را افزایش دهید.

افراد پیروز عادت دارند انتظارات مثبت خودشان را از تمام رویداد ها داشته باشند.

اگر آرزو دارید چیزهای با ارزشی در زندگی شخصی و کاری تان بدست آورید، اول از همه باید خودتان تبدیل به شخصیت با ارزشی شوید.

افراد موفق زن یا مرد، رویاپردازان بزرگی هستند. آنها آینده ای که دوست دارند را در رویای شان میبینند، تمام بخش ها را با جزییات تصور میکنند و هر روز برای بدست آوردن این رویا تلاش میکنند، هدفگذاری میکنند و به اهدافشان میرسند.

«نگرانی یا حساسیت شدید و بیش از حد درباره اینکه دیگران با شما چگونه رفتار می‌کنند، موجب شکل‌گیری افکار و احساسات منفی در شما می‌شود. بعضی از افراد وقتی می‌خواهند شخصیت خودشان را تصور کنند، همیشه به صحبت‌ها، افکار و نگاه‌های دیگران به خودشان توجه می‌کنند. این دسته از افراد، عزت نفس پایینی دارند و ارزش چندانی برای خود قائل نیستند. اگر نظر دیگران به هر دلیل واقعی یا غیرواقعی در مورد این افراد، منفی باشد، بلافاصله خشم، خجالت‌زدگی، شرم، دلسوزی به حال خود و ناامیدی را تجربه می‌کنند.»

انسان عادت دارد همیشه توقعاتش را بدست آورد. مهم نیست توقع اتفاق خوب یا بد باشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

عمل مستمر وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *